Kolagēns kauliem vai muskuļiem – ko tas dod mūsu organismam?

Kolagēns pēc to īpašībām tad ir viens no izplatītākājiem un vēl neatkārtojamajiem proteīniem. Viennozīmīgi tas ir savdabīgu “līmlente”, kas uztur Jūsu organismu kopā, stirpinot muskuļus un audus, orgānus. Neatņemama cīpslu, locītavu un kaulu daļa, tā nodrošina darbību, un tad novērš šo kustīgo daļu sabrukšanu. Kopā ar pašu elastīnu, kurš sastopams arī saistaudos, pats kolagēns nodrošina elastību audos. Viennozīmīgi tas nosaka vissvarīgāko lomu, kuras dēļ šis proteīns var tikt ietverts daudzās procedūrās, protams, lai saglabātu ādas jaunību, tvirtumu, elastību kā arī skaistumu. Kolagēna ražošana samazinās līdz ar vecumu. Jo vairāk nobriedis paliek cilvēks, jo mazāks kolagēna kvantums var būt sintezēts organismā. Tādēļ dažādi uztura bagātinātāji un īpaši kolagēna lietošana, pārvēršas tieši par Jūsu ikdienas daļu.

Uzzini vairāk – https://kolagens.lv/pages/par-mums

Kolagēns un tā veidi

Visizplatītākie kolagēna varianti mūsu ķermenī, pēc zinātnieku domām, būs I, II, III, IV, V un X. I tips būs atrodams deviņdesmit procentos audos. Tas atrodas ādā un ir nosaukts jau par pamata kaulu sastāvdaļu. Pirmā tipa kolagēns palīdz konstruēt cīpslas, muskuļu un skeleta sistēmas saites kā arī organisma iekšējos orgānus. 2. tips – šķiedrains. Atrasts skrimšļa audos, locītavās, acs radzenē. Trešais tips atrodas muskuļu kā arī asinsvadu sienās. IV tipa kolagēns veido šūnu pamatmembrānas, kas atbalsta audu šūnas, 5. tips atrodas uz matu šūnu un placentas virsmas, taču desmitais tips veicina kaulu atjaunošanos, augšanu, locītavu skrimšļa attīstību ka arī pārveidošanu. Tie uztura bagātinātāji satur visbiežāk dzīvnieku vides un arī jūras iemītnieku dabisko kolagēnu. Liellopu kolagens parasti atrodams II un II tipā. Viennozīmīgi šis ir un paliks bagāts ar glicīnu un arī prolīnu, un minētais kolagēns kauliem būs ideālais virtuves dizains. Zivju kolagēns (1., 2., 3. tips) vienkārši absorbējas un arī nodrošina gremošanu. Viennozīmīgi tas jau ir visefektīvākais olbaltums, kas nodrošina palīdzību ķermeņa iekšējiem orgāniem, asinsvadiem, locītavām, skrimšļiem, kauliem un vēl dermai. Tāpēc, kad būs atrasts kolagēns nagiem, matiem un kolagēns kauliem, šajā gadījumā tas būs no jūras veltēm.

Pats kolagēns kā arī tā pārdevējs – izvēles priekšnosacījumi

Mūsdienu dzīvē visu droši var iegādāties internetā, un dažādi uztura bagātinātāji ir milzīgā dažādībā. Kādā veidā var izdalīt to īsto vai cik tad daudz pielietot, ja pērkat interneta veikalā. Nav svarīgi, vai pat Jums nepieciešams kolagēns matiem, skrimšļiem vai kolagēns locītavām, svarīgi jau ir saprast, kāds tieši būs mērķis. Profilaktiskos mērķos kolagēna lietošana ir pietiekama ar 5 g, bet ādas novecošanās vai pat locītavu bojājumu gadījumā, var lietot 10 gramus ikdienu. Organisma ikdienas vajadzība būtu II tipa kolagēns 40 mg. Vidēji kurss ilgst 3 mēnešus. Pat, kad nepieciešams kolagēns kauliem, svarīga būs komponentu molekulmasa. Vērsiet pastiprinātu uzmanību uz vitamīniem. Jo bez šaubām kolagēna sintēze nebūs realizējama bez dažādiem mikroelementiem un arī bez vitamīniem, tādēļ ir vēlams, lai tie uztura bagātinātāji saturētu visas nepieciešamās minērālvielas, it īpaši C vitamīnu. Kad nepieciešams dabiskais kolagēns, pirkt to var kā internetā, gan arī aptiekā. Taču bez šaubām tiešsaistē būtu vieglāk, taču uzmanīgi centieties noskaidrot ko vairāk par uzņēmumu arī gadījumā, kad vajadzīgs tikai kolagēns, atsauksmes nevar aizmirst, būs cītīgi tās jāapskatās.

Šis ieraksts tika publicēts Bez tēmas. Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.