Nelielām plaisām vējstiklā daudzi nepievērš gana lielu uzmanību un uzskata, ka to novēršana līdz nākošajai tehniskajai apskatei būs labs risinājums. Vējstiklu labošanas serviss ir jāmeklē nekavējoties pēc problēmas rašanās, lai tā nevērstos plašumā. Iemeslu tam, kādēļ ar vējstikla problēmām nevajadzētu vilcināties, netrūkst.
Viens no galvenajiem varētu būt tas, ka plaisas ātri vien kļūst izteiktākas un var radīt vēl lielākus bojājumus(skatīt šeit – https://www.carglass.lv/pakalpojumi/kalibresana/). Viena no vējstiklu pamatfunkcijām ir automašīnas salona un pasažieru pasargāšana no ārējās vides, tādēļ laikus novērsti vējstiklu bojājumi ir zelta vērtē.
KĀ PASARGĀT SAVU AUTO NO ŠĀDĀM PROBLĒMĀM
Auto būve un uzbūve iet roku rokā ar dažādiem fizikas likumiem. Tas norāda uz to, ka jebkura detaļa automašīnā tur atrodas ar nolūku un jebkura novirze no normas var likt spēkratam niķoties. Vējstikla nozīmē nav tikai atspoguļota tā nosaukumā, bet arī ir konstrukcijas un drošības elements, kas ir jākopj tik pat rūpīgi. Auto tirgus dinamika, kas nebeidz pārsteigt ar savām inovācijām, ir vislielākais stimuls speciālistiem apgūt ko jaunu un pielietot zināšanas praksē. Plaša profila zināšanas ļauj nodrošināt profesionālu un kvalitatīvu servisu jebkura izlaiduma gada un markas automašīnām.
UZTICI SAVU AUTO UN PĒC PUSSTUNDAS SAŅEM KĀ JAUNU!
Meistars, apskatot bojājumu, noteiks, vai vējstikls jānomaina vai arī to iespējams salabot. Jāpiemin, ka vējstiklam radītos bojājumus iespējams labot, ja tie nav lielāki par 2 eiro monētu un atrodas vismaz 6 centimetru attālumā no vējstikla malām. Neatkarīgi no bojājuma, servisa veids tiek noteikts individuāli katrai automašīnai. Augstāk minētie bojājuma veidi ir tikai pāris, pēc kuriem vadās servisa meistari. Paša vējstikla pilna nomaiņa var prasīt nedaudz ilgāku laiku, taču plaisu likvidēšana un stiklu labošana prasa vien pusstundu. Stikla labošana, viennozīmīgi, būs ekonomiskāks risinājums par stikla nomaiņu, taču, ieteikums paļauties uz mehāniķa sacīto.